perjantai 24. heinäkuuta 2015

Kenkäfriikit

Kun kenkiä säilyttää rappukäytävässä, on siitä näppärä ne ottaa ulos lähteissä. Katri on huomannut, että omaa kenkävalikoimaa voi kasvattaa kätevästi käyttämällä muidenkin kenkiä! Tämän takia omia kenkiään saa välillä etsiä vimmatusti ja hyvällä onnella ne löytyy pihalla haravoivan Katrin jalasta, kantapään kohdalta linttaan astuttuna.

Viime kesänä Katri käytti kolmia kenkiäni jatkuvasti ja talloi kantapäät ihan vain huomaamattaan. Vitsausta helpotti se, että annoin Katrille OMAKSI yhdet niistä kengistä, että naapurisopu säilyisi.

Tänä vuonna ongelmaksi on muodostuneet mun Crocsit. (Ehkä siksi, että Katri on maalatessaan käyttänyt niitä viime kesän almu-kenkiä ja loput voitte arvata...) Kätevä on Katrin Crocsit laittaa jalkaansa, kun lähtee koiraa ulkoiluttamaan tai pihatöitä tekemään. Välillä jos nuo omat kenkäni sattuu olemaan "vapaana", ne on jalkaan lämpimät (vastakäytetyt) tai pahimmillaan märät ja hiekkaiset.

Tänä iltana keksin ratkaisun asiaan ja esitin ehdotukseni viestitse:

-Saat mun mustat lacoste ballerinat jos mun mustat crocsit pysyy mun kenkien kohdalla

-Hohoo. kiitos

-saat mun mammuth crocsit. En käytä niitä enää. Mutta ne ja lacoste ballerinat takavarikoidaan heti jos mun crocsit ei pysy mun kenkien kohdalla.


Jännityksellä jään odottamaan kuinka tässä käy.

p.s. Tätä kirjoittaessani, kuului koputus jonka perään ovi avautui heti ja kuului: "Haloo! Saisiko vielä yhden tiskipalleron?"

p.p.s. Joskus kävi jopa niin, että Marko ei aamulla löytänyt työkenkiään ja joutui Katrin oveen koputtaan että saisi kengät ja pääsisi töihin lähtemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti